- Innymi słowy - przesuwa się punkt, od którego operator będzie uzyskiwał stabilną rentowność swojej sieci - mówi.

Jego zdaniem, z perspektywy sieci handlowych, kluczem do sukcesu jest skala biznesu. To właśnie osiągnięta bardzo duża skala umożliwia takim dyskontom jak Biedronka czy Lidl zarządzać logistyką, oferować atrakcyjne ceny czy przeprowadzać ciekawe akcje tematyczne. - Skala będzie kluczem do sukcesu nie tylko dyskontów, ale także sieci supermarketów - mówi Piotr Grauer. Dodaje, że nie ma konkretnej kwoty, która mogłaby być uniwersalnym miernikiem optymalnej skali działalności, ponieważ w każdym segmencie jest inna sytuacja.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL