Z  analizy wynika, że sieci budowlane zmieniły strategię pod względem nie tylko promocji produktów, ale także liczby wydawanych gazetek. Wydają one znacznie mniej publikacji niż sieci spożywcze i z kanału RTV-AGD. Najwięcej gazetek handlowych wydają markety BricoMarche oraz Jula (blisko 3 wydania w miesiącu), natomiast Castorama wydaje je rzadziej (1 raz w miesiącu), ale za to posiadają one więcej stron (średnio 26). Natomiast gazetki Leroy Merlin posiadają najdłuższy okres obowiązywania oferty (średnio 18 dni).

Oferta promocyjna sieci DIY stanowi 50% produktów budowlanych. Ale coraz częściej promują one produkty sezonowe, do których należą m.in. artykuły ogrodowe, tekstylia, sprzęt turystyczny i sportowy. Najwięcej powierzchni na ich reklamę przeznaczają Obi (40%), Jula (43%) i BricoMarche (47%).

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (78%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL