Sieci handlowe szykują się na dzień dziecka
Jak wynika z analizy przeprowadzonej przez serwis Promocyjni.pl, oferty na Dzień Dziecka pojawiają się w gazetkach większości sieci handlowych - zarówno supermarketów, minimarketów, jak i dyskontów. Dedykowane oferty wydały m.in. Carrefour, Biedronka, Lidl czy Tesco. Rodzice nie muszą więc specjalnie udawać się do sklepów z zabawkami, by sprawić pociechom prezent z okazji ich święta.
We Freshmarketach nabyć można m.in. książki z naklejkami, w Carrefourze bajki na DVD dla najmłodszych i płyty CD z muzyką malucha, Lidl stawia natomiast na ubrania i wydaje ofertę pt. "Dzień Dziecka w modzie". Sklepy kuszą również gazetkami całkowicie wypełnionymi artykułami dla dzieci - w gazetce Pepco znaleźć można jedynie zabawki i ubranka dla najmłodszych, Biedronka natomiast poświęca "dziecięcym przygodom" oddzielną broszurę.
Co ciekawe - pod akcje specjalne z okazji 1 czerwca podpięte zostają również często produkty dostępne w stałym asortymencie. Dotyczy to przede wszystkim słodyczy.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.