PARTNERZY PORTALU


Sieci handlowe w walce o konsumentów

Sieci handlowe w walce o konsumentów
  • Autor: mondaynews.pl
  • Dodano: 04 wrz 2014 09:20

Sieci handlowe zmieniają strategię marketingową, oferując konsumentom częstsze promocje. W ten sposób chcą przyciągnąć większą liczbę klientów do swoich sklepów.

  • Autor: mondaynews.pl
  • Dodano: 04 wrz 2014 09:20

Na rynku Do It Yourself, czyli produktów budowlanych, nową tendencję prezentuje sieć Jula. Aż 60% ich oferty stanowią marki własne, podczas gdy inne sieci typu Leroy Merlin, Castorama najwięcej miejsca w przeznaczają na produkty budowalne, natomiast BricoMarche i Nomi na artykuły sezonowe.

- Najczęściej promowane produkty to farby oraz gładzie szpachlowe. Pierwsze strony gazetek handlowych sieci przede wszystkim prezentują trampoliny z siatką zabezpieczającą. - Wynika to zapewne z faktu, że sieci chcą przyciągnąć nie tylko konsumenta, który buduje czy też remontuje, ale również takiego, który na co dzień odwiedza inne sklepy. W ten sposób chcą zwiększyć liczbę transakcji i wartość koszyka zakupowego - wyjaśnia Marcin Dobek.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.70.216
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!