PARTNERZY PORTALU


Sieci marketów budowlanych mają nową strategię

Sieci marketów budowlanych mają nową strategię
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 12 lis 2015 10:37

Sieci handlowe typu DIY czyli "zrób to sam" powiększają swoją ofertę o produkty zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet. Coraz częściej wykorzystują też nowe technologie - wynika z raportu Instytutu Badawczego ABR SESTA.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 12 lis 2015 10:37

Wraz z wejściem na polski rynek sieci budowlanych oferujących produkty budowlane oraz przeznaczone dla majsterkowiczów, pojawił się skrót DIY, oznaczający „zrób to sam”. Tego typu sklepy powstały w latach siedemdziesiątych, kiedy bardzo popularne było samodzielne wykonywanie różnych prac w domu i w ogrodzie. Z czasem jednak ta forma uległa przemianie, gdyż nowe pokolenie nie miało takich samych potrzeb jak dotychczasowi klienci, czyli pokolenie Baby Boomers (urodzeni w pierwszych 20 latach po wojnie). Oznaczało to konieczność poszukiwania nowych rozwiązań, aby przyciągnąć nowych klientów oraz poszerzenia grupy docelowej, która przestała się składać głównie z mężczyzn – majsterkowiczów lub profesjonalistów.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (92%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (2)

  • Insider 2015-11-13 10:45:36
    Banały !!! Kobiety jako grupa docelowa w DIY są już od 10 lat. NOMI nie miało w 2015 gazetek, bo sąd ogłosił upadłość likwidacyjną. Koncept Jula w Polsce się nie sprawdza, dlatego od sierpnia 2015 jest nowy szef. Sugeruję aby autor odrobił lekcje zanim coś napisze.
  • szkoda 2016-11-24 13:40:27
    Ten art. przepisany jest z innych, niekoniecznie nowych, opisów rynku. Trochę się pozmieniało. Uważam za stratę czasu i już tu chyba nie będę zaglądał.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.210.184.142
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!