Wraz z wejściem na polski rynek sieci budowlanych oferujących produkty budowlane oraz przeznaczone dla majsterkowiczów, pojawił się skrót DIY, oznaczający „zrób to sam”. Tego typu sklepy powstały w latach siedemdziesiątych, kiedy bardzo popularne było samodzielne wykonywanie różnych prac w domu i w ogrodzie. Z czasem jednak ta forma uległa przemianie, gdyż nowe pokolenie nie miało takich samych potrzeb jak dotychczasowi klienci, czyli pokolenie Baby Boomers (urodzeni w pierwszych 20 latach po wojnie). Oznaczało to konieczność poszukiwania nowych rozwiązań, aby przyciągnąć nowych klientów oraz poszerzenia grupy docelowej, która przestała się składać głównie z mężczyzn – majsterkowiczów lub profesjonalistów.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (92%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL