PARTNERZY PORTALU


Sieci odzieżowe liczą na poprawę wyników w okresie jesiennym

  • Autor: Parkiet
  • Dodano: 12 wrz 2011 07:34

Mimo obaw o popyt giełdowe firmy odzieżowe i obuwnicze liczą na poprawę wyników w okresie jesiennym. Analitycy także spodziewają się wzrostu, ale mniejszego niż w pierwszych sześciu miesiącach - podaje Parkiet.

  • Autor: Parkiet
  • Dodano: 12 wrz 2011 07:34
- Nawet jeśli popyt konsumpcyjny będzie w kolejnych miesiącach rósł wolniej niż poprzednio, to dla spółek odzieżowych i obuwniczych druga połowa roku pod względem osiąganych wyników i tak powinna być całkiem udana - uważa Adam Kaptur z DM Millennium.

Przedstawiciele spółek handlowych zapewniają, że są one dobrze przygotowane do sezonu. Grzegorz Pilch, prezes grupy Vistula, podkreśla, że w sklepach nie widać ograniczenia popytu. Liczy na dwucyfrowy wzrost obrotów w ujęciu procentowym. Podobne szacunki mają też inne spółki z tego sektora.

Wszyscy przedstawiciele spółek handlowych, z którymi rozmawiał „Parkiet", spodziewają się w drugiej połowie roku uzyskać marże na sprzedaży na poziomie z zeszłego roku.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.33.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!