Sieci restauracji z akcją #WzywamyPosiłki


W dobie epidemii wiele firm stara się wspomóc polską służbę zdrowia, zaopatrując lekarzy w niezbędny sprzęt, a także darmowe dostawy jedzenia. Te ostatnie często są oferowane przez sieci restauracji, a całą akcję skoordynowano pod hasłem #WzywamyPosiłki. Do tych działań włączyły się największe sieci restauracji - McDonald’s, Amrest (w tym KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks), a także wiele innych.
Akcja #WzywamyPosiłki została nagłośniona w mediach społecznościowych i spotkała się bardzo pozytywnym odzewem. Firma badawcza Inquiry sprawdziła, do jakiego stopnia przełożyło się to na opinie o sieciach restauracji i innych markach gastronomicznych w skali ogólnopolskiej. Wszystko wskazuje na to, że reakcje ze strony polskich odbiorców miały charakter impulsywny i krótkotrwały, a tylko jedna marka odnotowała wyraźny wzrost pozytywnych opinii w marcu br. - jest to Pizza Hut. Co więcej, wynik zanotowany dla Pizza Hut w marcu 2020 r. jest najwyższym w historii. Na pozytywny wynik wpływ mogła mieć także skuteczna komunikacja marki podkreślająca rolę bezpiecznych metod zamawiania produktów (bezkontaktowa dostawa, promocja płatności online), a także promocja odpowiedzialnego zachowania w trakcie epidemii pod hasłem #StaySafe.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (43%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.