Sierpień dobry dla CDRL


W sierpniu przychody polskich sklepów sieci Coccodrillo wyniosły 15,39 mln zł i były o 6 proc. wyższe od zanotowanych przed rokiem. Przychody spółki CDRL w polskim kanale e-commerce wzrosły w minionym miesiącu o 2 proc. do 1,54 mln. zł.
- Sierpień był miesiącem wzrostów zanotowanych przez polską sieć sklepów Coccodrillo. Tak jak przed rokiem nasze sezonowe sklepy towarzyszyły Polakom w wielu miejscowościach wypoczynkowych, co było okazją także do wzmocnienia świadomości naszej marki – powiedział Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.
Łącznie w okresie styczeń – sierpień polskie sklepy Coccodrillo wypracowały już 94,24 mln zł przychodów, to o 4 proc. więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. W tym czasie przychody zanotowane w polskim kanale e-commerce wyniosły 9,34 mln zł wobec 7,61 mln zł przed rokiem (wzrost o 23proc.).
Na koniec 2017 r. CDRL planuje mieć łącznie 250 sklepów w Polsce (franczyzowych i własnych), 151 w innych krajach Unii Europejskiej i 126 poza UE. Dla porównania na koniec 2016 r. spółka miała odpowiednio 244 sklepów w Polsce, 137 w innych krajach Unii i 106 poza UE.
Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska.
CDRL zadebiutowało na głównym rynku GPW w dniu 28 października 2014 r.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.