- Dwa najważniejsze rynki dla LPP jeśli chodzi o salony stacjonarne to Polska i Rosja. W naszym kraju spółka prowadzi 928 sklepów, a w Rosji blisko 500.
- W drugim półroczu przyszłego roku LPP planuje zadebiutować w Albanii. Będzie to 27 kraj w portfelu spółki, który wzmocni obecność wszystkich pięciu marek na Bałkanach.
- Plany spółki na przyszły rok zakładają m.in. otwarcie około 500 sklepów stacjonarnych na wszystkich dotychczasowych rynkach.
Dwa najważniejsze rynki dla LPP, jeśli chodzi o salony stacjonarne, to Polska i Rosja. W naszym kraju spółka prowadzi 928 sklepów, a w Rosji blisko 500.
Sinsay na drodze do pozycji lidera
Dynamika sprzedaży poszczególnych marek LPP w trzecim kwartale mijającego roku pokazuje, że na szczególną uwagę zasługuje Sinsay, który odnotował wzrost na poziomie ponad 140 proc.
– To dlatego, że przyrost powierzchni handlowej i nowych sklepów jest najszybszy. W przyszłym roku Sinsay będzie marką generujacą większość przychodów, może niekoniecznie w całej grupie, ale na pewno pokona Reserved pod względem wartości sprzedaży - przyznaje Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze