Sinsay w nowej odsłonie


Najmłodsza marka LPP - Sinsay kusi klientów nie tylko ofertą, ale i nowoczesnym designem swoich sklepów. Najnowszą koncepcję można zobaczyć w warszawskich Złotych Tarasach.
Po trzech latach od otwarcia pierwszego sklepu dynamiczny rozwój marki wymusił zmiany w ergonomii i ogólnych założeniach konceptu. Departament aranżacji LPP SA stanął w obliczu wyzwania – stworzyć nowy, świeży projekt aranżacji sklepów Sinsay zachowując atmosferę pierwotnej koncepcji, opracowanej przez Schwitzke & Partner GmbH z Düsseldorfu.
Zespół projektowy w składzie: Agnieszka Główka, Łukasz Jabłoński, Łukasz Jakubowski, Agnieszka Kowalczyk, Natalia Krajewska osiągnął pożądany efekt poprzez wykorzystanie innowacyjnych materiałów i oświetlenia dekoracyjnego.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.