PARTNERZY PORTALU


Słabe wyniki Carrefoura w 2011 roku

  • Autor: Dlahandlu.pl
  • Dodano: 08 mar 2012 15:11

Francuska sieć Carrefour ogłosiła, że w 2011 roku zysk netto sieci spadł o 14,3 proc. do 371 milionów euro z 433 milionów euro w roku poprzednim.

  • Autor: Dlahandlu.pl
  • Dodano: 08 mar 2012 15:11
Sprzedaż netto, osiągnięta głównie dzięki rynkom wschodzącym, wzrosła o 1 proc. fo 81,3 mld euro i o 0,4 proc. z wyłączeniem kosztów paliwa i kursów walutowych.

Zysk operacyjny spadł o 19,2 proc. do 2,2 mld euro, głównie na skutek słabej sprzedaży w hipermarketach w Grecji i Francji. W Europie sprzedaż spadła o 4,3 proc., przy czym w Belgii i Polsce doszło do zwrotu na rynku.

Firma wstrzymała projekt przekształceń hipermarketów w format Carrefour Planet, gdyż wyniki projektu okazały się mniej zadowalające niż sądzono. Póki co firma skupi się na cięciu kosztów, a dopiero później ruszy z inwestycjami w nowy, bardziej luksusowy format hipermarketów.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

- W 2012 roku skupimy się na pilnowaniu kosztów i wykorzystywaniu naszych mocnych stron, by dostosować się do warunków, w których działamy. Będziemy kontynuowali wdrażanie strategii niskich cen, bardziej sprofilowanych promocji i rozszerzali ofertę produktów pod marką Carrefour - komentuje Lars Olofsson, prezes Carrefoura.

Więcej: www.dlahandlu.pl

Retransmisja sesji:

Metropolia Śląska post-covid. Strategia wyjścia z lockdownu


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.214.224
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!