PARTNERZY PORTALU


Słabsze wyniki Biedronki uderzają w cały rynek

  • Autor: Parkiet
  • Dodano: 01 sie 2014 09:39

Czwartek był drugim z rzędu dniem mocnych spadków kursu handlowej spółki Eurocash. To pokłosie zaskakująco słabych wyników, które pokazał dwa dni wcześniej Jeronimo Martins (Biedronka) - informuje „Parkiet".

  • Autor: Parkiet
  • Dodano: 01 sie 2014 09:39

Jeronimo Martins zasygnalizował jednocześnie, że II półrocze 2014 r. dla branży będzie słabe. Eurocash potwierdza.

Jan Domański, rzecznik Eurocash mówi, że ostatnie miesiące pokazują, że trudna sytuacja na rynku handlu się utrzymuje, a nie widać jednoznacznych sygnałów, które wskazywałyby, że zmieni się to w najbliższym czasie, czyli w drugim półroczu.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Zaznacza jednocześnie, że integracja z Tradisem idzie zgodnie z planem i dodaje, że spółka pracuje też nad jednolitą platformą logistyczną dla Delikatesów Centrum, a dokończenie tego projektu do końca roku jest kluczowe dla zwiększenia efektywności działalności. Mówi też, że koncept salonów prasowych Inmedio i sklepów convenience „1minute" Eurocash chce w przyszłości rozwijać we współpracy z HDS.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.228.250
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!