Obiekty handlowe połączone z ofertą hotelową, biurową i handlową, to konieczność m.in. na śląskim rynku handlowym - powiedziała podczas sesji centra handlowe Lucyna Śliż, Associate Director, Retail Agency, Cushman & Wakefield Polska.
- Na rynku katowickim wciąż dominuje Silesia, która ciągle się zmienia. Inny ważny projekt to Galeria Katowicka działająca obecnie w synergii z Supersamem. Oprócz tego mamy całą rzeszę projektów opartych o hipermarket – tak zwaną I generację - mówiła Lucyna Śliż.
Jak dodała, czas takich obiektów już mija. - Pytanie, co z nimi zrobić? Rewitalizacja, przebudowa? Takie obiekty mogą być atrakcyjne dla inwestorów - dodała.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (42%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze