Słoń Torbalski jeszcze zakręci „trąbą" na rynku


Zaczęło się żartobliwie. W prima aprilis 1995 r. Tomasz Plata zarejestrował w Krakowie firmę Słoń Torbalski. – Chodziło o puszczenie oka do klientów, pozytywny przekaz. Nasze torby są wesołe i kolorowe, a jednocześnie wytrzymałe jak skóra słonia – tłumaczy właściciel. Marka dobrze się czuje w galeriach handlowych. Szukamy dobrej lokalizacji na Śląsku i w Warszawie, gdzie planowany jest nowy omnichannelowy koncept - zapowiada Tomasz Plata.
Jak zmieni się istniejąca sieć salonów Słonia Torbalskiego?
Tomasz Plata, prezes Słonia Torbalskiego: W tej chwili planujemy nowe otwarcia w Warszawie. Chcielibyśmy w przyszłym roku w stolicy otworzyć salon Słonia Torbalskiego 2.0., który połączy dwa światy: Internet i handel tradycyjny. Każdy będzie mógł online przejrzeć pełną ofertę Słonia Torbalskiego, czyli ok. 1,5 tys. modeli lub w tradycyjny sposób kupić torbę, także zamówić jej wersję spersonalizowaną.
Dale w artykule:
•Jak Słoń Torbalski podbijał rynek?
•Czy są regiony, w których Słoń Torbalski chciałby wzmocnić swoją obecność?
• O garażowych początkach Słonia.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.