PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Smart Outlet Center tuż przed otwarciem - jest plan na rozbudowę

Smart Outlet Center tuż przed otwarciem - jest plan na rozbudowę
Smart Outlet Center Bydgoszcz - otwarcie
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 24 maj 2018 16:19

26 maja otwiera się Smart Outlet Center w Bydgoszczy. Klienci będą mogli zrobić zakupy markowych i popularnych marek od 30 do nawet 90 proc taniej niż w innych sklepach. „Smart” to jedyne centrum wyprzedażowe w województwie kujawsko-pomorskim. Już teraz wiadomo, że jego powierzchnia zostanie powiększona z 11 tys. mkw. do ponad 16 tys. mkw.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 24 maj 2018 16:19

– Zdecydowaliśmy się na lokalizację w Bydgoszczy po dokładnej analizie potencjału tego miejsca. Zasięg oddziaływania przekracza 2 mln klientów. Nasze outlety w Białystoku, Lublinie i centrum handlowe w Cieszynie rocznie odwiedza ok. 4 mln klientów. Liczymy, że po otwarciu bydgoskiego Smart'a footfall szybko przekroczy 5 mln osób – powiedział Dariusz Gardener, prezes rady nadzorczej na oficjalnym otwarciu obiektu w Bydgoszczy.

– Decyduje o tym dobry tenant mix naszego najnowszego obiektu, choć nie bez znaczenia jest także fakt, że jest jedynym tego typu centrum w województwie kujawsko-pomorskim Najbliższe outlety w profesjonalnym znaczeniu tego pojęcia, są dopiero w Poznaniu, Trójmieście i w Warszawie – dodał Gardener.

Podstawę oferty „Smart'a” stanowi bogaty asortyment marek modowych. – Nasze portfolio było formatowane tak, żeby klienci mieli w jednym miejscu pełną ofertę zakupową. Jesteśmy centrum wyprzedażowym dla całych rodzin, a więc wyróżnikiem działań marketingowych Smart Outlet Center będą także wyjątkowe promocje i atrakcje adresowane właśnie do takich odbiorców – mówi Magdalena Bandurska, dyrektor ds. komercjalizacji.

Na 11 tys. mkw. rozpocznie działalność w sumie ok. 60 sklepów. Obok salonów regularnych (CCC, Media Expert oraz Martes Sport, eSmoking World, Świat GSM i Inmedio) będą także sklepy outletowe (m.in. Puma, Adidas, Reebook, New Balance, Monnari, Dajar, Only, V.Frass, Kubenz, Lavard, Lucia, Home&Cook, Ewtex, New Vision i Enzo oraz punkty Volkswagena i pobliskiej Ikei). W większości placówek zakupy będzie można zrobić już w najbliższą sobotę. W pierwszych dniach czerwca otworzy się m.in. nowy salon CCC, Italian Fashion oraz sklep dla dzieci Lazy Frog, a potem Media Expert. Zdaniem M. Bandurskiej „Smart” to dynamicznie rosnąca inwestycja. Ciągle zgłaszają się nowi najemcy i już dziś wiadomo, że „Smart” zwiększy powierzchnię do ponad 16 tys. mkw. Docelowo obiekt w Bydgoszczy zaoferuje w formule outletowej blisko 100 marek uzupełnionych o strefę food court i kawiarnie.

Bydgoski outlet zmienił nazwę na Smart Outlet Center przed otwarciem. – Zarówno w Bydgoszczy jak i pozostałych miastach, w których jesteśmy obecni, funkcjonują także inne placówki, które nazwały się outletami, ale nie mają nic wspólnego z profesjonalnym profilem outletowym i usystematyzowaną ofertą naszych markowych najemców. Stąd decyzja o dookreśleniu naszej sieci określeniem „smart”. Nasi klienci nie lubią przepłacać. Wybierają mądre zakupy. W naszych centrach wyprzedażowych mogą kupić produkty znanych i popularnych marek w cenie niższej od 30 do nawet 90 proc. – wyjaśnił Dariusz Gardener.

 

 

 

 

 

 

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (2)

  • Waleria 2018-05-24 19:03:08
    ooo zaraz otwarcie, ciekawe co ciekawego będzie. moze jakies super promo w media expert?
  • navas 2018-05-26 23:48:21
    A ME powstanie w pierwszej turze czy po rozbudowie?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.200.21
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!