• Żabka Jush to aplikacja do zamawiania produktów spożywczych w 15 min. pod wskazany adres.
  • Kurierzy produktów korzystają tzw. dark store’ów - magazynów i sklepów, do których mają wstęp wyłącznie dostawcy.
  • W Krakowie analogiczne jak Żabka Jush dostawy świadczą firmy Lisek, Biedronka Express i Jokr.
  • Sieć stara się być dobierana jako miejska, rozumiejąca lokalne społeczności firma. 
  • Muralami i grafiką chce się wpisać w otoczenie miast, w których działa. 

Radosny pejzaż spod Wawelu wykonano na witrynie sklepu przy ul. Sukienniczej.

Jak informuje LoveKrakow.pl, jest na nim charakterystyczny balon, są odwieczne w Krakowie łabędzie, łódki i biegające po bulwarach psy, rowerzyści i spacerowicze. A wszyscy oni - spędzający czas na bulwarach wiślanych - zakrywają szyby.

Żabka tworzy takie właśnie, lokalnie spersonalizowane witryny ozdabiając nimi trzy lokalizacje dark storów. Na liście prekursorów znalazły się sklepy w Poznaniu, Krakowie i Warszawie .

Mottem przewodnim aplikacji Jush jest fraza: „Rób, co chcesz”. I podpowiedź, że zakupy zrobią się same i dotrą pod adres za 15 minut. 

Witryna sklepu przy Sukienniczej pełna jest sportowców, mieszkańców aż roi się od turystów zwiedzających miasto, mknących przez bulwary wiślane rowerzystów i innych osób, spędzających nad rzeką czas z psem i odpoczywających nad Wisłą. 

Nad wszystkim pieczę sprawuje puszczający kłęby dymu, Smok.  

Poprzez grafiki lokalnych artystów sieć chce się przedstawić się jako bliska mieszkańcom marka miejska, rozumiejąca lokalne społeczności i odmieniająca na piękniejszy wygląd polskich miast.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl