PARTNERZY PORTALU


Spadek popularności centrów handlowych

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Dodano: 11 sie 2014 08:11

Centra handlowe mogą stać się ofiarą zmian zachodzących na rynku. Choć nie można mówić o końcu powodzenia tych placówek, to zdecydowanie widać zmiany w traktowaniu ich przez klientów. W tym roku spodziewany jest średni spadek FootFall na poziomie 6 proc. - pisze Rzeczpospolita.

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Dodano: 11 sie 2014 08:11

Lipcowe badania Experial FootFall pokazują, że liczba klientów odwiedzających centra handlowe zmniejszyła się w ujęciu rocznym o ok. 4,5 proc. W kwietniu spadek sięgnał 10 proc. Firma szacuje, że w skali całego roku spadek wyniesie ok. 6 proc.

Z jednej strony klientów odbiera centrom rozwój e-commerce. Inne czynniki to np. sezon urlopowy, kiedy wiele osób wyjeżdża. Liczbę wizyt zmniejszają też możliwości, jakie daje korzystania z porównywarek cenowych, kiedy klienci oglądają i porównują ofertę sklepów z domu. Ponadto w czasie jednej wizyty załatwia się wiele zakupów i następna wizyta w galerii jest odsuwana w czasie.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Według badań wzrosło też zainteresowanie bazarami. Ich liczba, według GUS jest stabilna i wynosi ok. 2,2 tys. - czytamy w Rzeczpospolitej.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.235.183
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!