Spadła sprzedaż sieci Carrefour w Europie
W pierwszym półroczu 2013 roku grupa Carrefour zanotowała 36,5 mld euro przychodów. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej, przychody wzrosły o 1,4 proc., licząc po stałym kursie wymiany walut. Grupa zanotowała spadek sprzedaży zarówno we Francji (o 0,3 proc.), jak i w pozostałych krajach Europy (o 4,6 proc.).
Pozytywny wynik całej grupy został osiągnięty dzięki wzrostom sprzedaży w Ameryce Łacińskiej (o 13,3 proc., licząc po stałym kursie walutowym) oraz Azji (wzrost o 2,7 proc.).
Jak tłumaczy spółka, spadki w Europie są przyczyną utrzymującej się trudnej sytuacji w otoczeniu gospodarczym na południu kontynentu. - Mimo to, nasze marże handlowe nie ucierpiały, dzięki naszym stałym staraniom o właściwe pozycjonowanie cenowe - komentuje spółka.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (48%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.