PARTNERZY PORTALU

SPAR podchodzi ostrożnie do lokalizacji w centrach handlowych

SPAR podchodzi ostrożnie do lokalizacji w centrach handlowych
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Dodano: 25 sty 2013 08:00

W 2012 r. sieć SPAR wycofała się z galerii handlowej Revia Park w Zamościu. Wojciech Bystroń, prezes zarządu SPAR Polska deklaruje, że firma będzie podchodziła bardzo ostrożnie do tematu lokowania kolejnych sklepów w centrach handlowych.

- Zamknięcie lokalizacji w zamojskim centrum handlowym nie było spowodowane konkurencją sieci Lidl i Biedronka, które mają swoje sklepy przy tym obiekcie, a raczej problemami samej galerii, która nie odniosła takiego sukcesu frekwencyjnego, jak się spodziewano. Mogę jedynie powiedzieć, że sukces był bardzo umiarkowany, a tym samym nasz sklep nie odniósł spektakularnego sukcesu - tłumaczy Wojciech Bystroń.

Dodaje, że na dzień dzisiejszy SPAR bardzo ostrożnie podchodzi do otwierania kolejnych sklepów w galeriach handlowych. - Wydaje nam się, że placówki w takich lokalizacjach potrzebują dość długiego okresu na osiągnięcie odpowiednich obrotów. Jednocześnie koszty najmu powierzchni handlowych w galeriach są stosunkowo wysokie, co także przekłada się na koszty utrzymania sklepu. Nie każdy przedsiębiorca, a dokładnie franczyzobiorca jest to w stanie udźwignąć - podsumowuje.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.174.225.82
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!