PARTNERZY PORTALU


Sprzedaż Biedronki urośnie o 17 proc.

  • Autor: dlahandlu.pl
  • Dodano: 05 paź 2012 20:36

Jak prognozuje Filipe Rosa, dyrektor wykonawczy Banku Espírito Santo sprzedaż Biedronki na koniec 2012 roku wzrośnie o 17 proc. - W latach 2013-2015 średnie wzrosty sprzedaży pozostaną wysokie - na poziomie 14 proc., a udział sieci w rynku polskim wzrośnie z 16 do 20 proc. do 2015 roku - mówi Filipe Rosa dyrektor wykonawczy Banku Espírito Santo.

Przypomnijmy, że skonsolidowana sprzedaż sieci sklepów Biedronka wzrosła w 2011 r. o 24,2 proc. (w PLN) w porównaniu z 2010 r. Obroty sieci Biedronka wyniosły 23,8 mld zł (ok. 5,8 mld euro).

Co ciekawe, z danych ekspertów Espirito Santo wynika, że raz pierwszy w historii Biedronka zanotowała negatywny wpływ otwarć swoich nowych sklepów w sieci na sprzedaż like for like placówek już istniejących, działających w pobliżu nowo otwartej lokalizacji.

Jednak zdaniem sieci ewentualna kanibalizacja wewnątrz sieci powinna dotyczyć nie więcej niż 2 proc. sklepów i odsetek ten powinien się utrzymywać na podobnym poziomie w kolejnych latach.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.160.86
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!