PARTNERZY PORTALU


Sprzedaż Biedronki wzrosła o blisko 30 procent

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Dodano: 26 kwi 2012 15:05

Sprzedaż w sieci Biedronka, należącej do Jeronimo Martins, wyniosła w pierwszym kwartale tego roku 1,5 mld euro, co oznacza wzrost o 21 proc., biorąc pod uwagę stały kurs walutowy. Licząc w lokalnej walucie, wzrost sprzedaży wyniósł 29,1 proc. - Możliwości, jakie widzimy dla realizacji naszych planów upewniają nas, że to będzie kolejny dobry rok dla Biedronki - mówi Pedro Soares dos Santos, prezes Jeronimo Martins.

Sprzedaż porównywalna, w tych samych sklepach Biedronki, wzrosła o 9,5 proc. Pozostały wzrost sprzedaży został wypracowany dzięki nowym otwarciom. Dzięki silnemu wzrostowi przychodów w Polsce, Jeronimo Martins podtrzymuje prognozę wzrostu przychodów i zysków w tym roku dla całej grupy.

Jeronimo Martins oczekuje w tym roku „niskiego dwucyfrowego wzrostu" sprzedaży porównywalnej (LFL) Biedronki oraz większego zwrotu z zainwestowanego kapitału.

Biedronka otworzyła 37 nowych sklepów w czasie pierwszego kwartału 2012 roku. W tym roku planuje otworzyć w sumie 250 sklepów.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Sprzedaż grupy Jeronimo Martins wyniosła w pierwszym kwartale 2,44 mld euro i była wyższa niż rok wcześniej o 8,8 proc. (o 13,6 proc., licząc po stałym kursie wymiany). Wynik EBITDA wzrósł o 9,2 proc. (14,6 proc.), do 152 mln euro.

Zysk netto grupy wzrósł o 20,8 proc., do 68 mln euro. Zysk został wypracowany głównie dzięki sieci Biedronka. Polska sieć zanotowała w tym czasie wzrost EBITDA na poziomie 21 proc.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.204.48.69
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!