PARTNERZY PORTALU


Sprzedaż w e-sklepach rośnie przed feriami. Jak to wykorzystać?

Sprzedaż w e-sklepach rośnie przed feriami. Jak to wykorzystać?
fot. Fotolia
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 18 gru 2015 09:37

Podstawowym elementem przygotowania sklepu do wzmożonej sprzedaży przed feriami zimowymi jest przygotowanie serwisu internetowego do prezentacji ofert. Odpowiednie ułożenie treści na stronie, zaplanowanie zakładki w menu oraz wykreowanie na stronach docelowych oferty wyjazdów, to podstawa naszego sukcesu - tłumaczą eksperci e-Izby.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 18 gru 2015 09:37

Ferie to doskonały czas dla branży turystycznej, aby zwiększyć sprzedaż i wzmocnić pozycję marki na rynku. Klienci szukają hoteli i ośrodków narciarskich, szkoły organizują wyjazdy. Są też turyści, którzy planują ferie spędzić pod palmami na egzotycznej plaży – stworzenie unikatowej kampanii, przeznaczonej dla jednej i drugiej grupy docelowej, to połowa sukcesu. Co składa się na pozostałe 50 proc.?

Zdaniem ekspertów e-Izby ważną rolę na stronach internetowych pełnią również zdjęcia udostępnione na portalu, które mają pobudzać wyobraźnię potencjalnego klienta. Oferta prezentowana na stronie powinna być zróżnicowana i przedstawiać propozycję wyjazdów dla wszystkich turystów w jak najszerszym zakresie cenowym. 

- Kreatywność to gwarancja, że wyróżnimy się na tle konkurencji, a klient zapamięta nasz serwis przez unikatową propozycję. Warto promować nie tylko popularne kierunki, jak np. alpejskie kraje, Austria czy Włochy, które cieszyły się największym zainteresowaniem w ubiegłym roku, ale uzupełnić ofertę o nowości – snowboard w Libanie, ośrodki z wyciągami w Turcji czy szusowanie w Andorze - podkreśla Maciej Nykiel, dyrektor zarządzający i członek zarządu Fly.pl, ekspert e-Izby.

- Przygotowanie efektywnej i wielokanałowej komunikacji jest istotnym elementem kampanii reklamowej  - wyjaśnia Kacper Daszke, Marketing Manager Fly.pl, ekspert e-Izby. - Większa aktywność konkurencji powinna sprawić, że nasze działania będą kreatywniejsze. Planując kampanię reklamową warto korzystać ze spersonalizowanej komunikacji i doboru produktów dopasowanych do klientów, o których mamy więcej informacji. Pamiętajmy o geotargetowaniu - ferie zimowe trwają aż 6 tygodni, w zależności od województwa, od 18 stycznia do 28 lutego. Oferty związane z konkretnym regionem? Róbmy to, czego nie ma konkurencja i korzystajmy z wszystkich informacji na temat potencjalnych użytkowników - dodaje Daszke.

Eksperci e-Izby radzą, aby pomyśleć nad rozwiązaniami, które ułatwią wykonywanie obowiązków pracownikom sklepu - np. zaktualizować poradniki dostępne na portalu, przygotować wzory maili, opracować informacje o destynacjach, które zyskują na popularności. Warto już wcześniej przygotować plan, który pomoże w obsłużeniu dodatkowej, dużej liczby leadów. 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.101.50
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!