PARTNERZY PORTALU


Starbucks: Bardzo zachęca nas potencjał rozwoju rynku w Polsce

Starbucks: Bardzo zachęca nas potencjał rozwoju rynku w Polsce
  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Dodano: 03 sty 2012 14:44

Rok 2011 był dla nas wyjątkowo udany. W pełni zrealizowaliśmy nasze plany biznesowe. W ciągu minionych 12 miesięcy podwoiliśmy liczbę kawiarni Starbucks na polskim rynku - mówi Izabela Winsztal, Starbucks Brand Manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Dodano: 03 sty 2012 14:44

Pierwsza lokalizacja sieci przy ul. Nowy Świat w Warszawie została otwarta w kwietniu 2009 roku. Do końca 2010 roku w Polsce funkcjonowało już dziewięć kawiarni Starbucks.

- Od początku tego roku otworzyliśmy dziewięć nowych lokali, z tego trzy w takich miastach, jak Szczecin, Gdańsk i Gdynia, w których nasza marka nie była dotychczas obecna. Nasze kawiarnie można już znaleźć w siedmiu największych miastach Polski. Poza wymienionymi wcześniej są to Warszawa, Wrocław, Kraków i Poznań. - podała Izabela Winsztal. W ostatnich dniach grudnia sieć powiększyła się o kolejne dwie lokalizacje w stolicy.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Dodaje, że zgodnie z polityką AmRestu, który zarządza kawiarniami w Polsce, Czechach i na Węgrzech, nie ujawniane są dane inwestycyjne dla poszczególnych rynków.

- Bardzo zachęca nas potencjał rozwoju rynku w Polsce. Od początku obecności w Polsce deklarowaliśmy, że będziemy otwierać nasze kawiarnie krok po kroku, po jednej w starannie wybranych lokalizacjach, tam, gdzie chcą nas znaleźć klienci. Mogę powiedzieć, że planujemy dalszy rozwój w dużych miastach, zarówno na nowych rynkach, jak również tam, gdzie marka jest już obecna - komentuje menedżerska marki Starbucks.

Przedstawiciele marki pokładają spore nadzieje związane z Euro 2012. - Niezmiernie cieszy nas fakt, że we wszystkich miastach, w których rozgrywane będą mecze w ramach Euro 2012, czyli w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i w Gdańsku, znajdują się kawiarnie Starbucks. Liczymy na to, że fani piłki nożnej, którzy w czerwcu przyszłego roku przyjadą do Polski, w czasie swojego pobytu w naszym kraju chętnie odwiedzą kawiarnie Starbucks, zwłaszcza, że większość z nich z pewnością zna naszą markę ze swojego rodzimego rynku. Spodziewamy się, że najwięcej osób będzie przychodzić do naszych lokali, które znajdują się przy najbardziej reprezentacyjnych ulicach oraz na rynkach miast, gdzie kibice będą gromadzić się, aby wspólnie dopingować swoje drużyny narodowe - podsumowuje Izabela Winsztal.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.97.64
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!