Nowy koncept perfumerii Sephora eksponuje szczególnie strefę usług obejmującą m.in. Sephora Make Up Bar, Brow Bar Benefit oraz konsultacje pielęgnacyjne. Wszystkie usługi skoncentrowane są w centralnie ulokowanej strefie Beauty Hub.  Salon Sephora w Galerii Młociny ma 240 mkw.
Na klientów czeka 200 marek pielęgnacyjnych, zapachowych i makijażowych. Wśród tych gorące premiery ostatnich miesięcy, takie jak Fresh Beauty, Pixi, Fenty Beauty by Rihanna czy kultowa Anastasia Beverly Hills.  Nowootwarta Sephora zaprasza klientów do testowania i  odkrywania  nowości   kosmetycznych poprzez usługi i konsultacje – z okazji otwarcia na odwiedzających przez 4 dni czeka sztab ekspertów znanych marek. Z bezpłatnych, ekspresowych usług makijażowych można skorzystać bez zapisów do 26 maja, w godzinach od 12.00 do 20.00.
 
- W maju mamy dwie okazje do świętowania w Sephora – oczywiście Dzień Mamy, oraz wielkie otwarcie naszej perfumerii w Galerii Młociny. Z tej okazji przygotowaliśmy moc atrakcji, nie tylko dla mam: pokazy taneczne, bezpłatne konsultacje z ekspertami marek, a także wyjątkowe oferty i prezenty do zakupów. Zapraszamy! mówi Jarosław Sroczyński, dyrektor handlowy Sephora Polska.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL