PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Startuje Eurospar w Blue City. W planach 400 sklepów w ciągu 5 lat

Startuje Eurospar w Blue City. W planach 400 sklepów w ciągu 5 lat
Pierwszy Eurospar w Blue City to 2,5 tys. mkw. powierzchni m. in. z piekarnią, stoiskiem włoskim, bistro i produktami dla wegan i wegetarian. Fot. PTWP
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 lis 2019 15:03

Spar Group - na bazie supermarketów Piotr i Paweł - planuje stworzenie sieci 400 sklepów w ciągu 5 lat. 29 listopada otwarty zostanie pierwszy Eurospar w Polsce. –  Ten sklep na wyznaczać kierunek  – mówił na konferencji prasowej Tomasz Syller, dyrektor zarządzający i członek zarządu Wasz Sklep Spar.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 lis 2019 15:03

Spar Group otwiera pierwszy Eurospar na terenie Warszawy w Blue City. Sieć ma bazować na Grupie Piotr i Paweł, której sklepy poddane zostaną rebrendingowi, a z detalistami podpisane zostaną nowe umowy. – Pokażemy wszystkim dostawcom prawdziwa wartość zawartą w akronimie holenderskiego SPAR, czyli "wszyscy skorzystamy na współpracy" – mówił Tomasz Syller.

– Zapraszamy do współpracy wątpiących, bo tacy też są – dodał dyrektor zarządzający i członek zarządu Wasz Sklep Spar. Proces rebrandingu ma obejmować nie tylko zmianę nazwy. Nowatorski pomysł bazuje na dobrowolnej sieci handlowej i elastycznej współpracy z partnerami. – Sieć ma wykazywać się moralnością płatnicza i rzetelność kupiecką, która będzie budować wiarygodność finansową. Duże fundusze dają jej stabilizację finansową – mówił Patryk Filipiak, prezes Zimmerman Filipiak Restrukturyzacja, zarządca sanacyjny w Grupie Piotr i Paweł.

Celem jest stworzenie sieci 400 sklepów w ciągu 5 lat, ale też  rozbudowa magazynów, centrów logistycznych. Wkrótce uruchomione zostaną dwa duże, nowoczesne centra dystrybucyjne dla detalistów pod Warszawą i Poznaniem.

Patryk Filipiak zaznaczył też, że mamy do czynienia z pierwszym w historii udanym przykładem restrukturyzacji sieci handlowej. – Trzeba kończyć procesy sanacyjne. Wycofaliśmy się już  z miejsc, gdzie nie powinnismy prowadzić biznesu – mówił zarządca sanacyjny w Grupie Piotr i Paweł.

Jak sieć zamierza się pozycjonować? – Ma być pierwszym wyborem dla produktów świeżych, o maksymalnej jakości, ale w konkurencyjnej cenie - nie najdroższej – mówił Tomasz Syller.

Eurospar w Warszawie ma  2,5 tys. mkw. powierzchni m. in. z piekarnią, stoiskiem włoskim i produktami dla wegan i wegetarian. Do dyspozycji klientów jest też strefa Bistro, dania gorące, bar sałatkowy, Bean Tree Cafe, Kuchnia Polki - gotowe dania, a także stoisko z rzemieślniczymi piwami rozlewanymi prosto z beczek. Sklep oferować będzie wybór świeżych produktów od polskich dostawców, a także jako marka własna - artykuły z całego świata.

 

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.229.89
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.