Startuje pierwszy i największy w Polsce pop-up store z designerską modą dla dzieci

Ponad 40 polskich marek niezależnych dla maluchów i mam pojawi się już 17. i 18. maja w Starym Browarze podczas Showroom Pop Up Store Kids Edition. Projekt przygotowany został we współpracy z Showroom.pl - platformą zakupową, specjalizującą się w sprzedaży wyselekcjonowanych, projektów polskich designerów.
- Multibrandowy pop-up store mody niezależnej dla dzieci to kolejne wydarzenie w Starym Browarze - obok październikowego Art & Fashion Festival by Grażyna Kulczyk, czy towarzyszących mu w ubiegłym roku targów - promujące ambitnych, młodych twórców mody. Stary Browar od lat wspiera niezależnych projektantów m.in. udostępniając swoje przestrzenie na krótkoterminowe sklepy - pop-up stores, które niejednokrotnie zamieniają się w stałe butiki. Wśród marek dostępnych tu 17 i 18 maja znajdziemy m.in. midFashion, Diamentowe by Sysia, Tuss, Maybe4baby, Bazgroszyt, Dlatego, Raw, Piu di Me, Wytwórnia, Nonino, Fouremki, Fiorino, Patkas Kids, Lalushka, Wooden Story, Zombie Dash, JAP, no sweet i Dream Nation-mówi Barbara Banat, przedstawicielka Starego Browaru.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.