Stary Browar przeniósł tradycję do internetu


Stary Browar podjął decyzję o przeniesieniu jednej ze swoich najważniejszych sezonowych akcji marketingowych do internetu. W weekend poznańskie centrum uruchomiło online’owy sklep z wielkanocnymi figurkami zajęcy - jednym z symboli Starego Browaru. To przykład, jak centra handlowe mogą modyfikować strategie komunikacyjne, aby utrzymać pozytywne relacje z klientami w czasie ograniczeń handlu wymuszonych pandemią COVID-19.
Jednym z najważniejszych działań Starego Browaru w zakresie kreowania customer experience jest, obok efektownych dekoracji w okresie przed świętami Bożego Narodzenia, produkcja i sprzedaż wielkanocnych zajęcy. Figurki pojawiają się w przestrzeni centrum w nowych aranżacjach i kolorach każdej wiosny, a w weekendy poprzedzające Wielkanoc trafiają do sprzedaży. Klienci mogą kupić zajączki wyłącznie stacjonarnie, w centrum handlowym. To jeden z marketingowych projektów Starego Browaru przyciągających co roku tysiące zainteresowanych. Kolejki po zakup zajęcy ciągną się przez całe centrum, klienci ustawiają się w nich jeszcze przed otwarciem sklepów. Sprzedaży figurek towarzyszą inne atrakcje, m.in. warsztaty malowania zajęcy dla dzieci i promocja w regionie.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (81%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.