PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Stary Browar z unikalnym konceptem inspirowanym skandynawskim stylem

Stary Browar z unikalnym konceptem inspirowanym skandynawskim stylem
Showroom Volvo Firma Karlik w Starym Browarze
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 29 maj 2020 12:03

Firma Karlik, która od ponad 18 lat reprezentuje markę Volvo w Wielkopolsce oraz woj. lubuskim w połowie maja zagościła na stałe w przestrzeniach Starego Browaru. W showroomie o powierzchni ponad 230 mkw. prezentuje na ekspozycji cztery modele szwedzkiej marki.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 29 maj 2020 12:03

Otwarcie stałego showroomu Volvo Firma Karlik w Starym Browarze jest rezultatem owocnej, kilkuletniej współpracy między marką a poznańskim centrum. Firma Karlik kilkakrotnie organizowała w przestrzeni Browaru ekspozycje samochodów Volvo, w 2016 przez miesiąc prowadziła tu pop-upowy showroom, była także partnerem Klubu Klientów Starego Browaru.

Te formy współpracy pozwoliły na wzajemne poznanie potrzeb, zbudowanie relacji z klientami, a w końcu - otwarcie stałego salonu - mówi Renata Gralec, Dyrektor Centrum Stary Browar. Z Firmą Karlik łączą także wspólne wartości: miłość do designu, zaangażowanie w życie lokalnej społeczności: biznesowe i kulturalne.

Nowy showroom Volvo zlokalizowany jest na parterze Pasażu. Centralne miejsce w salonie zajmują samochody Volvo. Urozmaiceniem ekspozycji jest prezentacja produktów z autorskich linii Volvo Lifestyle: biżuterii pARTs, tworzonej ze zużytych części samochodów Volvo, torby szyte ze zużytych banerów reklamowych i akcesoria samochodowe. Okres otwarcia wzbogaca ekspozycja aut przed lokalem - na tzw. Placu Czterech Kolumn.

Showroom Volvo w poznańskim centrum różni się od salonów Firmy Karlik w innych lokalizacjach. To nie pierwsza marka, która na potrzeby otwarcia swojego salonu w Starym Browarze zdecydowała się stworzyć dedykowany koncept - podkreśla Renata Gralec. Firmy świetnie wyczuwają, że współtworzą centrum handlowe z unikalną ofertą i wychodzą z propozycjami niestandardowych lub wręcz eksperymentalnych formatów. Doceniają to klienci, którzy wiedzą, że u nas nawet dobrze znane marki zaskoczą ich niekonwencjonalnym ujęciem.

Architektura showroomu to odzwierciedlenie wartości Volvo i skandynawskiego dziedzictwa stylu. W przestrzeni wypoczynkowej dla klientów przygotowano wygodną kanapę i fotele zaprojektowane specjalnie dla Volvo przez szwedzką firmę Senab. Odwiedzających nas gości zachęcamy do kultywowania szwedzkiego rytuału FIKA, oznaczającego przerwę w codziennych obowiązkach na filiżankę kawy - mówi Grzegorz Urbański, PR & Communication Manager Volvo Firma Karlik. Od ponad dwóch lat prowadzimy bloga www.madebykarlik.pl, gdzie przybliżamy świat Volvo. Mini serial #KarlikOnTour to ponad 20 odcinków w postaci wpisów i materiałów video opowiadających o LAGOM, szwedzkiej sztuce życia w harmonii oraz OMTANKE, czyli trosce o zdrowie, bezpieczeństwo i środowisko naturalne. Wszystkie te materiały można obejrzeć na jednym z ekranów w showroomie.

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!