- Na pozytywny bilans wpłynęły m.in. nowości w ofercie oraz skuteczne projekty marketingowe, które przyciągnęły klientów na jesienne i przedświąteczne zakupy - informują przedstawiciele obiektu.
- Mimo wielu ograniczeń związanych z pandemią, w Starym Browarze już w czerwcu udało się zrównać obroty z wynikami z czerwca 2019 r.
- Poznański Stary Browar w okresie przedświątecznych zakupów uruchomił kanał na TikTok.
– Kolejne miesiące przyniosły dalszą poprawę i poziom obrotów wyższy nawet o kilkanaście procent w sierpniu i październiku w porównaniu do analogicznych miesięcy z 2019 r. – mówi Magdalena Kowalak, prezes spółki zarządzającej Starym Browarem. Na te sukcesy złożyła się efektywna współpraca z najemcami, premiery ciekawych marek, a także szerokozasięgowe kampanie marketingowe oraz działania i treści inspiracyjne, które przyciągnęły klientów na zakupy, m.in. w okresie Black Friday i przygotowań do Świąt.
Remedium na zmiany nastrojów konsumenckich
Otwarcie Maxi Zoo oraz powiększonej prawie dwukrotnie drogerii Rossmann to istotne zmiany w strefie codziennych zakupów, jakie zrealizowano w czwartym kwartale 2021 r. „Q4” to także seria premier konceptów zlokalizowanych w innych częściach poznańskiej galerii: pierwszy w Poznaniu sklep Newbie, salon Partyland z akcesoriami do organizacji przyjęć, autorska cukiernia DESEO Patisserie & Chocolaterie oraz Yankee Candle z szeroką ofertą świeczek i zapachów.
Przeczytaj także: Jacek Jaśkowiak: Miejskie inwestycje muszą być impulsem dla prywatnych
– Nowości wprowadzone do oferty w czwartym kwartale odpowiadają na potrzeby i zainteresowania różnych grup klientów Starego Browaru – mówi Renata Gralec, dyrektor centrum. – Każda z marek, która dołączyła do grona naszych najemców, w swoim sektorze wyróżnia się jakością asortymentu i konceptu, tym samym przyczyniając się do zwiększenia zainteresowania odwiedzinami w naszym Centrum i skorzystania także z innych części oferty. Działa efekt synergii – dodaje
Stałą ofertę Starego Browaru w okresie przedświątecznym dopełniły targi polskich marek niezależnych – w listopadzie i grudniu poznańskie Centrum było gospodarzem aż czterech wydarzeń promujących polski design.
Zakupy stacjonarne zaczynają się online
Premiery kolekcji modowych jesień-zima 2021/22, 18. rocznica otwarcia centrum, promocje Black Friday oraz przygotowania do Świąt były tematami kampanii i projektów marketingowych przygotowanych przez Stary Browar na czwarty kwartał 2021 roku.
– Dane o obrotach wygenerowanych od października do grudnia ostatniego roku to dowód na skuteczność naszych działań – mówi Joanna Tupalska, dyrektor marketingu Starego Browaru. - Te rezultaty osiągnęliśmy m.in. dzięki rozszerzeniu media planów o nowe kanały dotarcia, realizacji akcji związanych z programem lojalnościowym, produkcji inspiracyjnych treści we współpracy z influencerami, rozpoczęciu komunikacji na TikToku – ulubionej platformie społecznościowej Generacji Z, oraz stworzeniu unikalnych doświadczeń i oprawy towarzyszących przedświątecznym zakupom – wylicza.
Istotnym założeniem strategii komunikacyjnej w czwartym kwartale było przyspieszenie publikacji treści z rekomendacjami prezentowymi autorstwa ambasadorów Browaru. – Raport „Koniec ery dwóch światów” przygotowany jesienią 2021 r. przez Deloitte mówi o dynamicznym wzroście wpływu technologii cyfrowych na preferencje i decyzje konsumentów. W ostatnim roku zwiększyliśmy inwestycje w jakościową prezentację oferty marek Starego Browaru w kanałach digitalowych – to tam zaczynają się zakupy stacjonarne – podsumowuje Tupalska.
– Obecnie finalizujemy kontrakty z kilkoma nowymi markami, pracujemy także z najemcami nad poszerzeniem ich obecności w naszych Centrum – mówi Magdalena Kowalak, prezes spółki zarządzającej Starym Browarem. – Rychłymi wiosennymi nowościami będą renomowana klinika nowoczesnej kosmetyki La Perla oraz biuro podróży TUI. Pojawi się także sklep znanej europejskiej marki lifestyle i home fashion – dodaje Renata Gralec, dyrektor centrum. – W obszarze marketingu pracujemy nad dotarciem do szerszych grup odbiorców, a także zwiększaniu satysfakcji klientów z odwiedzin i zakupów u nas. To będzie rok pełen wyzwań i bardzo ciekawych projektów – podsumowuje Kowalak.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze