Stokrotka postawi na markę własną

Do końca 2015 roku w sieci Stokrotka marka własna stanowić będzie 15 proc. rocznego obrotu. To trzykrotnie więcej, niż obecnie - mówi w rozmowie z portalspozywczy.pl, Dariusz Kalinowski, prezes Stokrotki oraz Emperia Holding.
Jakie kategorie asortymentu planuje rozwijać Stokrotka?
Cały czas doskonalimy nasz asortyment. Szczególny nacisk kładziemy i będziemy kładli na produkty świeże. Zwiększony zostanie udział w sprzedaży marki własnej i kategorii non-food. Tę ostatnią jednak traktujemy jako uzupełnienie naszej podstawowej oferty.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.