PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Stokrotka rozsiewa się organicznie. Do końca roku 30 nowych sklepów

Stokrotka rozsiewa się organicznie. Do końca roku 30 nowych sklepów
Krzysztof Trojanowski, członek zarządu i dyrektor zarządzający formatem supermarket Stokrotki. Fot. PTWP.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 13 lis 2019 19:32

Stokrotka do końca roku przekroczy granicę 650 lokalizacji. Logistycznie firma jest gotowa do obsługi sklepów w całej Polsce. Ma osiem magazynów typu cross-dock oraz trzy centra dystrybucji i rozważa uruchomienie kolejnego w północno-zachodniej części kraju. - Jesteśmy otwarci na różne formy ekspansji. Szukamy wolnych lokali, działek pod budowę i wykorzystujemy miejsca, w których innym się nie powiodło. Chcemy się też rozwijać przez akwizycje – zapowiada Krzysztof Trojanowski, członek zarządu i dyrektor zarządzający formatem supermarket Stokrotki.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 13 lis 2019 19:32

Czy Stokrotka dobrze się czuje w retail parkach? 

Krzysztof Trojanowski, Członek Zarządu i Dyrektor Zarządzający Formatem Supermarket Stokrotki: Oczywiście. Bardzo dobrze się sprawdza jako główny operator spożywczy w galeriach handlowych, a zwłaszcza w parkach handlowych. Sami również budujemy takie obiekty. Są niewielkie – obok Stokrotki, głównego rezydenta obiektu, działa w nich zazwyczaj jeszcze dwóch lub trzech najemców z sektora uzupełniającego ofertę – jest to na przykład drogeria, apteka, poczta czy sklep odzieżowy. We własnych lokalizacjach mamy blisko 100 sklepów, z czego prawie połowa to właśnie lokalne parki handlowe. Mieszkańcy często nazywają je Galerią Stokrotki.

Dalej w wywiadzie:
 
• Stokrotka ma trzy formaty: supermarket, market i express. Który rozwija się najprężniej?

• Gdzie supermarkety szukają swojej niszy – w dużych czy w małych miastach?

• Parki handlowe w tej chwili oplatają mapę Polski. Czy rośnie ich kubatura, co pozwoliłoby stworzyć bardziej komplementarną ofertę dla mieszkańców?

• W dzisiejszym świecie marka, która nie ma kanału sprzedaży online jest właściwie dinozaurem. Tymczasem Stokrotka nie ma sklepu internetowego. Jak sobie radzi?

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.91.106.223
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.