Stokrotka stawia na rozwój na wschodzie i południu kraju
W marcu władze Stokrotki zapowiadały, że chcą w najbliższym czasie przyspieszyć rozwój sieci do 30 placówek rocznie. Lubelska sieć supermarketów zamierza w najbliższym czasie postawić na ekspansję w całym kraju, główną uwagę skupi jednak na dwóch regionach: na wschodzie i południu Polski - dowiedział się serwis portalspożywczy.pl od Cezarego Barana, członka zarządu i dyrektora finansowego Stokrotki.
- Chcemy być liderem na wschodzie. Naszą naturalną tendencją jest wzmacnianie się w tym regionie. Chcemy wykorzystać naszą przewagę, którą posiadamy, a mianowicie to, że nasz brand jest rozpoznawalny - zapowiada Baran.
- Również Śląsk jest regionem znajdującym się wysoko na liście naszych priorytetów. Szukamy tam już dosyć aktywnie lokalizacji. Podobnie ma się sprawa z Małopolską - mówi Baran. I dodaje, że Stokrotka będzie chciała dynamicznie rozwijać się na całym południu kraju.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.