PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Strategia synergii działa. Wyniki Askany poszły w górę

Strategia synergii działa. Wyniki Askany poszły w górę
Galeria Askana
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 12 sty 2018 09:25

Działająca na gorzowskim rynku od 10 lat Galeria Askana nie zwalnia tempa. Wyniki osiągnięte w 2017 roku w zakresie odwiedzalności były najlepsze od 2012 roku. To przełomowy rok, który potwierdził mocną pozycję Askany na lokalnym rynku - podkreślają przedstawiciele CREAM, zarządcy galerii.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 12 sty 2018 09:25

7 proc. wzrost rocznej odwiedzalności w porównaniu z rokiem poprzednim, potwierdzają, że zmiany, które zaszły w galerii od 2015 roku, zdecydowanie wpłynęły na atrakcyjność obiektu i osiągane wyniki. Zmiany obejmowały zarówno modernizację i relokację 14 najemców, otwarcie 18 nowych salonów, w tym marek dotychczas nieobecnych na gorzowskim rynku, a także modernizację powierzchni wspólnych.

Jak podkreśla Michał Małecki, dyrektor Leasingu CREAM, wyraźnie pozytywna dynamika i wzrost wskaźników osiąganych przez Askanę w 2017 roku są efektem starannie  opracowanej strategii i synergii wielu działań. - Te, zrealizowano precyzyjnie  w zaplanowanych parametrach zarówno kosztowych jak i dochodowych, utwierdzają nas w przekonaniu o najwyższej jakości procesu  Asset Management prowadzonego przez CREAM. To jednak  nie koniec pozytywnych zmian podnoszących atrakcyjność obiektu - dodaje Małecki.

Wśród wielu istotnych zmian, który zaszły  w Askanie należy wymienić: proces relokacji
i rozbudowy strefy restauracyjnej, której  różnorodną ofertę prezentują: Izmir Kebab, Kuchnia Pekin, Dream Burger, Pizza Hut Express oraz Olimp. Kolejne to otwarcie  największego w Gorzowie salonu marki H&M, modernizacja Kina Helios i nowe, znane brandy które powiększyły grono najemców: Empik, Świat Książki, Modne dzieciaki i Kubenz.

- Doskonale dobrany tenant mix, aktywność marketingowa i zmiany w powierzchniach wspólnych sprawiają, że Galeria Askana to atrakcyjny projekt, który notuje świetne wyniki. Wsłuchujemy się w potrzeby rynku i dostosowujemy swoje działania do potrzeb naszych klientów. Z punktu widzenia marketingowego, momentem kulminacyjnym była kampania z okazji 10-tych Urodzin Galerii Askana. Kompleksowość działań zarządczych przyniosła wymierny efekt w postaci rekordowych wyników września - ponad 17 proc. wzrostu odwiedzalności i aż 25 proc. dynamiki obrotów w porównaniu z rokiem poprzednim - Bartłomiej Bujnowski, dyrektor marketingu CREAM podkreśla.

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.221.149
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!