Subway zwiększył sprzedaż w Polsce o 14 proc.
W pierwszym półroczu br. sieć Subway zwiększyła swoją sprzedaż w Polsce o 14 procent. Marka w ciągu pierwszych 6 miesięcy roku otworzyła w naszym kraju pięć nowych restauracji. Obecnie prowadzi tutaj już 41 placówek i planuje otworzyć kolejne.
- Z punktu widzenia marki Subway bieżący rok w regionie Europy Środkowej i Wschodniej rozwija się bardzo dobrze. Widoczny wzrost sprzedaży odnotowaliśmy we wszystkich krajach regionu. Wyjątkowo wysoki wzrost obserwujemy w Polsce i w Rosji, które należą obecnie do najszybciej rozwijających się krajów regionu. Podobnego pozytywnego rozwoju spodziewamy się w całym bieżącym roku - powiedział menedżer ds. rozwoju sieci na Europę Środkową i Wschodnią, Martin Princ.
W sześciu krajach regionu Europy Środkowej i Wschodniej sprzedaż sieci Subway wzrosła o 8 procent. W przybliżeniu o tyle samo wzrosła także ilość sprzedanych sandwiczów oraz ilość klientów. Znacząco wzmocniona została także stabilność finansowa placówek, przeciętnie o ponad 40 procent.
- W Polsce ilość sprzedanych sandwiczów wzrosła nawet prawie o jedną piątą - podał Martin Princ. Zdaniem Princa w pierwszym półroczu sprawdziło się wprowadzenie programu "Sandwicz dnia" po promocyjnej cenie.
- Większość klientów, którzy spróbowali sandwicza, wraca do naszych restauracji, a następnie wybiera już według własnych preferencji smakowych, a nie na podstawie oferty promocyjnej - zauważył.
Subway spodziewa się kolejnego podwyższenia utargów także po wprowadzaniu koncepcji kącików kawiarnianych w niektórych ze swoich restauracji. Po fazie testów fast-food ma w planie wprowadzić koncepcję na rynek. Sieć spodziewa się także kolejnego wzrostu w Rumunii, gdzie w ubiegłym miesiącu ogłosiła rozpoczęcie budowy sieci restauracji.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.