- Centra handlowe to podstawowy kanał sprzedaży dla większości najemców i główna możliwość dokonania zakupów przedświątecznych dla klientów. Udział sprzedaży on-line w całkowitej sprzedaż detalicznej to jedynie ok. 7 proc. - mówi Ada Walentek, dyrektor generalna Ceetrus Polska. - Zatem zamykając centra na dłuższy okres, uderzamy we wszystkie grupy: tych, którzy utrzymują rodziny dzięki pracy w centrum handlowym lub dla centrum handlowego, ale również tych, którzy chcą zaopatrzyć swoich najbliższych przed najważniejszymi świętami w roku.

Jak zapewnia, funkcjonowanie branży odbywa się w pełnym reżimie sanitarnym – zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Rozwoju oraz Głównego Inspektora Sanitarnego. Centra już od marca tego roku zainwestowały w wyjątkowe środki bezpieczeństwa, by zakupy były bezpieczne zarówno
dla sprzedawców jak i klientów. - Można śmiało powiedzieć, że obecnie to jedne z bezpieczniejszych miejsc w naszej nowej, pandemicznej rzeczywistości - komentuje Ada Walentek.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL