Sukces pisany szczęściem lokalnych społeczności

Centrum handlowe to obecnie nie tylko miejsce do robienia zakupów czy spędzania wolnego czasu. To także miejsce pracy setek i jedno z centralnych punktów funkcjonowania lokalnych społeczności. O tym, jak obiekty handlowe powinny realizować swoją misję odnosząc przy tym finansowy sukces, tłumaczy Helen Maguire, dyrektor zarządzający Toolbox Marketing w Polsce.
- Nowoczesne i dobrze zaplanowane centra handlowe coraz częściej są uznawane za ośrodki życia lokalnych społeczności, idealne dla ludzi nie tylko do robienia zakupów, lecz także do spotykania się, ćwiczenia, relaksu i rozrywki. Ludzie pragną doświadczeń społecznych i dlatego będą nadal dążyć do uzupełnienia interakcji zachodzących coraz częściej w sieci o doświadczenia ze świata realnego - tłumaczy Helen Maguire.
Obecnie dominującym trendem wśród obiektów handlowych jest rozbudowa portfela najemców i oferty spędzania wolnego czasu. Powiększa się także strefa rozrywki. Takie zmiany wymagają od właścicieli i zarządców obiektów nowego podejścia nie tylko do kwestii budowania oferty najemców, ale także działań marketingowych. - Eventy nadal są ważne, muszą się jednak bardziej koncentrować na ciekawym, wyjątkowym doświadczeniu dla klienta, zachęcając jednocześnie do sprzedaży, kolejnych wizyt i lojalności - tłumaczy Maguire.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.