PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Sukcesja odniosła sukces - tłumy na otwarciu

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 28 wrz 2015 10:05

Galeria Sukcesja oferuje ponad 128 tys. mkw. powierzchni użytkowej i około 45 tys. mkw. powierzchni najmu, na której znajdzie się ok. 160 lokali. Otwarcie odbyło się 25 września i trwało przez cały weekend.

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 28 wrz 2015 10:05

Inwestorem obiektu jest Fabryka Biznesu. Sp. z o.o., z siedzibą w Łodzi. Autorem projektu architektonicznego Sukcesji jest wrocławska pracownia Group-Arch. Za zarządzanie obiektem odpowiedzialna jest firma CBRE Sp. z o.o., a za wynajem powierzchni firmy: Colliers International, CBRE Sp. z o.o. oraz Fabryka Biznesu Sp. z o.o. Inwestycja została wpisana przez Urząd Marszałkowski w Łodzi na listę projektów kluczowych dla regionu.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (5)

  • Łodzianin 2015-09-28 11:52:22
    Sukcesja nie odniosła ŻADNEGO sukcesu, Sukcesja po otwarciu zmaga się z ogromną sytuacją kryzysową w postaci totalnej krytyki klientów, którzy ją odwiedzili. Tak fatalnych opinii nie miało żadne łódzkie centrum handlowe! Praktycznie nie ma pozytywnych. Wystarczy przejrzeć na fejsbukowym profilu Sukcesji. Pierwsze z brzegu: „Brak koszy na śmieci, wszystko w kurzu, resztkach tynków i zapraw, ze ścian zwisają niezabezpieczone kable, toalety nie sprzątane od otwarcia, smród, zużyte ręczniki papierowe na podłogach. Porażka pod każdym względem!” „Jaka piękna katastrofa... Do otwarcia Sukcesji zabrakło min. miesiąca. Wiele nieotwartych sklepów, a przede wszystkim wszechobecny bałagan i brud. Może za kilka miesięcy ta galeria handlowa zbliży się do akceptowalnego poziomu estetyki i oferowanych usług”. „Chaos organizacyjny, nikt nic nie wiedział, a tablice informacyjne wyłączone. Po dzisiejszej wizycie na pewno nie zostałem zachęcony do ponownej”. „Wyszliśmy po 10 minutach i raczej nie wrócimy. Proponuję zmienić nazwę na \"SYFCESJA\". Tłumy zawsze są w pierwszych dniach. Ludzie przychodzą z ciekawości i i albo wracają, albo nie. Tutaj wielu nie wróci albo nieprędko.
  • Gość 2015-09-28 16:34:06
    Totalny falstart. Długo będą się po tym otwarciu podnosić.
  • Zawiedziony 2015-09-28 22:43:22
    Wstyd, żeby taki niewykończony obiekt oddawać do użytku i jeszcze nazywać to sukcesem. Niedoróbki na każdym kroku, a co drugi sklep zamknięty.
  • łódź 2015-09-29 11:26:14
    Polecam film z otwarcia galerii i wyścig po darmowe hamburgery ;) natemat.pl/155811,wyscig-po-darmowe-burgery-na-ruchomych-schodach
  • marian 2015-09-29 15:59:40
    Zgadzam się z przedmówcami. FALSTART. Pan Apostolidis powinien stać na dole przy wyjeździe z parkingu i rozdawać darmowe kupony do myjni za zabrudzenie samochodów.
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.172.52
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!