PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Sukcesja tuż przed wielkim otwarciem

Sukcesja tuż przed wielkim otwarciem
Sukcesja
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 23 wrz 2015 12:30

25 września o godzinie 10:00 Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja rozpocznie uroczyste świętowanie otwarcia, które potrwa do niedzieli 27 września. Na wszystkich odwiedzających czekają atrakcje wraz z licznymi akcjami promocyjnymi.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 23 wrz 2015 12:30

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja może poszczycić się wyjątkowym designem, który z jednej strony dzięki ceglanej fasadzie nawiązuje do historii miasta, z drugiej odwołuje się do nowoczesności poprzez ażurową, białą instalację przypominającą koronkę, pięknie podświetlaną w nocy. To miejsce w pełni ekologiczne, z bogatą ofertą handlowo-rozrywkową, pełną takich atrakcji jak najnowocześniejsze w mieście kino Helios, które pomieści prawie 2 tysiące widzów, kręgielnię oraz klub fitness.

Wielkie otwarcie nastąpi już 25 września i potrwa aż trzy dni, czyli cały weekend.

Obiekt zaoferuje ponad 128 tys. mkw. powierzchni użytkowej i około 45 tys. mkw. powierzchni najmu, na której znajdzie się ok. 160 lokali.

Inwestorem obiektu jest Fabryka Biznesu. Sp. z o.o., z siedzibą w Łodzi. Autorem projektu architektonicznego Sukcesji jest wrocławska pracownia Group-Arch. Za zarządzanie obiektem odpowiedzialna jest firma CBRE Sp. z o.o., a za wynajem powierzchni firmy: Colliers International, CBRE Sp. z o.o. oraz Fabryka Biznesu Sp. z o.o. Inwestycja została wpisana przez Urząd Marszałkowski w Łodzi na listę projektów kluczowych dla regionu.

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (8)

  • Łodzianik 2015-09-23 13:50:29
    To może Sukcesja dwa dni przed otwarciem poinformowałaby potencjalnych klientów, jakie to atrakcje ich czekają w pierwszych dniach? Nic nie ma na ten temat ani na stronie, ani nigdzie indziej. Zamiast tego te aż do znudzenia te same propagandowe komunikaty o fasadzie, koronce itd. Polityka informacyjna i promocyjna sięgnęła dna.
  • Bo 2015-09-23 14:45:29
    Wystarczy wejść na stronę centrum, żeby się dowiedzieć jakie atrakcje będą czekały w dniu otwarcia. (\"Weekend otwarcia\" w aktualnościach)
  • Miro 2015-09-23 17:03:49
    @Bo. Nie wystarczy wejść na stronę, trzeba jeszcze to znaleźć. Na stronie głównej w Aktualnościach są wyeksponowane trzy grafiki z jakimiś bzdetami 0 genezie hasła \"Nie musisz wybierać\", reszta schowana. Na profilu Sukcesji na Facebooku praktycznie dopiero dzisiaj, dwa dni przed otwarciem (!) pojawiły się jakieś informacje o weekendowych atrakcjach, mimo że ciągle były o to pytania. Można odnieść wrażenie, że program rodził się w ostatniej chwili. Komedyja, panie dzieju, komedyja.
  • Arch 2015-09-23 20:50:32
    Potwierdzam: komunikacja i informacja tragiczne. TRAGICZNE! Środa późny wieczór, a nigdzie nie ma godzinowego harmonogramu wydarzeń związanych z pierwszymi dniami funkcjonowania centrum. Na stronie internetowej jedynie lista wykonawców (wymagająca zresztą szukania), ale nie wiadomo, kto o której wystąpi. Oraz gdzie. Na scenie? A gdzie ta scena? Klient nowego centrum powinien mieć taką informację podaną na tacy. Promocyjna współpraca z najemcami woła o pomstę do nieba. Sukcesja we wszystkich komunikatach podkreśla \"najnowocześniejsze w Łodzi kino Helios\". Ale konia z rzędem temu, kto znajdzie na oficjalnej stronie centrum chociaż słowo o atrakcjach związanych z otwarciem nowego kina. Podobnie jest z np. elektromarketem Media Expert, który samodzielnie reklamuje nowy salon. W mediach społecznościowych zamiast rzetelnej informacji tuż przed otwarciem jakieś kretyńskie pytania o ulubione słowa i legendy. Naprawdę jestem porażony amatorszczyzną. Patrzcie na inne galerie i uczcie się. Ten egzamin totalnie oblany.
  • DFS 2015-09-25 10:38:08
    OJ JAKIE WYDARZENIE!! WIELKIE OTWARCIE GALERII HANDLOWEJ- NORMALNIE WYDARZENIE ROKU....
  • susu 2015-09-26 13:15:59
    no dobra, czyli jescze jeden dzień. Czy w media expert coś specjalnego się wydarzyło? Opłaca się przyjechać? Spóźniłem sie na pierwszy dzień świętowania a teraz to nie wiem czy jest sens, a oni zwykle coś robią na otwarcia, z tego co czytałem.
  • Adam 2015-09-26 18:12:09
    Po piątkowej wizycie w Sukcesji do tej pory nie mogę uwierzyć, że ktoś odważył się otworzyć obiekt użyteczności publicznej w takim stanie. Pył, brud, wiszące kable, brak oznakowań i koszy - to tylko wierzchołek góry lodowej. Na facebookowym profilu galerii 90% opinii tych, którzy byli i widzieli, skrajnie negatywnych. Z reakcji przedstawicieli Sukcesji można się chwilami pośmiać. Na pytanie o kosze odpowiadają: \"Pojawią się, jak tylko zostaną do nas dowiezione\". Duże brawa dla zarządzaj acych obiektem! Nieaktualizowana to tej pory strona internetowa to przy tym wszystkim pikuś.
  • japył 2015-09-27 15:24:21
    no i jak tam z naszą największa polską firmą z gadżetami czyli ME, było jakies otwarcie i promocje?
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.65.91
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!