Super-Pharm stale rośnie

Do końca 2014 roku planujemy od kilku do kilkunastu otwarć w Polsce - mówi w rozmowie z Propertynews.pl Grzegorz Kowalski, prezes sieci Super-Pharm. Marka, która działa na polskim rynku od 13 lat, świętowała w marcu br. otwarcie 50. placówki. Dziś jest ich 51.
Firma Super-Pharm weszła na Polski rynek w 2001 roku, otwierając pierwszy salon w warszawskiej Galerii Mokotów.
- Super-Pharm charakteryzuje unikalny na rynku koncept 3 w 1, który w Polsce pojawił się wraz z otwarciem naszej pierwszej lokalizacji. Koncept ten to unikatowe połączenie apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu. To pozwala nam realizować holistyczne podejście do zdrowia i urody całej rodziny - mówi w rozmowie z naszym portalem Grzegorz Kowalski, prezes zarządu Super-Pharm.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.