Całoroczny program aktywizacji sprzedaży polegał na serii akcji, dzięki którym wzrosły obroty
w sklepach Supersamu. Udało się osiągnąć ten cel z imponującym wynikiem +17 proc. Na ten rezultat złożyły się m.in. trzy loterie samoobsługowe (w czerwcu, wrześniu i listopadzie), w których klienci samodzielnie skanowali paragony w urządzeniach na terenie centrum. Jury wysoko oceniło także okolicznościowe akcje premiujące zakupy, m.in. „Stówka na majówkę”, marcowa „Akcja – reakcja”, czy „Kochamy supermamy”. W sumie klienci Supersamu odebrali w 2017 r. 5780 nagród, w tym kart podarunkowych, o łącznej wartości ok. 350 000 zł.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL