Synergia galerii to nie mit


Galeria Katowicka i Supersam to dwie inwestycje zlokalizowane w swoim najbliższym otoczeniu. Jak tłumaczą, Ewa Spychalska, dyrektor, Centrum Handlowe Galeria Katowicka oraz Michał Świerczyński, Venture Partner & Head of Retail, Griffin Real Estate, konkurencja nie tylko motywuje, ale często wręcz pomaga.
- Galeria Katowicka od zawsze działała w otoczeniu dużej konkurencji. Najpierw była Silesia, teraz jest Supersam. To motywacja, by wciąż robić coś nowego - tłumaczy dyrektor Galerii Katowickiej.
Jak zaznacza, powstanie dwóch galerii handlowych w centrum miasta to olbrzymi atut dla klientów. - Pojawienie się Supersamu wpłynęło na ruch klienta w okolicy ul. 3 Maja. Ostatecznie to właśnie klienci zdecydują, która oferta im bardziej odpowiada. Jednocześnie wielu z nich wybierze oba projekty, bo ich oferta nie jest komplementarna - dodaje Spychalska.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.