Szachownica stawia na rozwój w mniejszych miastach


Do katalogu lokalizacji, w których polska firma odzieżowa Szachownica posiada swoje sklepy dołączyły dwa kolejne miasta: Tomaszów Lubelski i Głogów.
Otwarcie sklepu w tomaszowskiej Galerii Rynek nastąpiło w drugiej połowie maja, a jego powierzchnia wynosi 400 mkw. W ubiegłym tygodniu kolejne oficjalne otwarcie odbyło się w Głogowie, w Galerii Glogovia. Sklep usytuowany na parterze posiada 439 mkw.
- Stawiamy na nieustanny rozwój. Już od wielu lat jest on naszym głównym założeniem – komentuje Artur Kuczyński – prezes spółki Joart. Chcemy aby Szachownica docierała cały czas do nowej grupy odbiorców, zwłaszcza do miast, w których jeszcze jej nie ma – dodaje.
Poszukiwaniem nowych lokalizacji oraz wstępnym rozpatrywaniem ofert zajmuje się firma MM Consulting, która w chwili obecnej prowadzi rozmowy z inwestorami z całego kraju. Warunkiem uczestniczenia w danym projekcie jest proponowana wielkość lokalu, która powinna się znajdować w przedziale 300-500 mkw.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.