Szef handlowego giganta: W Warszawie wydaliśmy już 4 mld zł i zamierzamy więcej


Najważniejsze dla nas są czołowe rynki regionu CEE, czyli Polska i Czechy. Mamy w tych krajach ponad 80 proc. nieruchomości naszego portfela. Skupiamy się na dominujących galeriach handlowych w dużych miastach ze względu na korzystne trendy urbanizacyjne – tłumaczy Liad Barzilai, CEO Atrium European Real Estate.
Strategia Atrium odpowiada na zauważalny trend urbanizacyjny.
– Statystyki wskazują, że w 2010 r. pięć osób na dziesięć mieszkało w zurbanizowanych dzielnicach. Prognozy przewidują, że w 2030 r. będzie to już sześć osób, a w 2050 r. – siedem. Zatem ludzie przeprowadzają się do centrum miasta, stąd nasze zainteresowane wiodącymi lokalizacjami. Chcemy, aby nasze centra handlowe stały się trzecią - po domu i pracy - destynacją dla naszych klientów – wyjaśnia Liad Barzilai, CEO Atrium European Real Estate.
Dalej w artykule:
• Jaka przewagę inwestycyjną nad czeską Pragą ma Warszawa?
• Jakie są rezultaty czteroletniej restrukturyzacji portfolio Atrium?
• Akwizycje czy wzrost organiczny – o planach rozwoju grupy.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.