PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Sześć nowych sklepów i dziewięć po modernizacji. Oto bilans ostatnich miesięcy w Rtv Euro Agd

Sześć nowych sklepów i dziewięć po modernizacji. Oto bilans ostatnich miesięcy w Rtv Euro Agd
Jeden z salonów Rtv Euro Agd
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Dodano: 20 lis 2019 14:23

Rtv Euro Agd pracuje nad rozwojem sieci salonów firmowych. W ciągu ostatnich kilku miesięcy uruchomiło 6 sklepów w nowych lokalizacjach, a 9 istniejących przeszło gruntowny remodeling.

– Intensywnie pracujemy nad rozwojem sieci sprzedaży. Od lipca do listopada br. otworzyliśmy 6 nowych salonów i łącznie mamy już 287 w 184 miastach Polski – mówi Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w RTV EURO AGD. – Od lat jesteśmy postrzegani jako marka, która nie stwarza barier, bliska konsumentom, więc staramy się być obecni tam, gdzie nasi klienci chcą robić zakupy. Oczywiście nie zapominamy także o wygodzie i komforcie kupujących, dlatego stale unowocześniamy już funkcjonujące sklepy.

Nowe sklepy pojawiły się w Parku Handlowym przy ul. Kraszewskiego w Otwocku, Pasażu Słowackiego w Brzegu, Parku Handlowym Błonie w Wadowicach, Galerii Kępno, Parku Handlowym w Gorlicach oraz w Opocznie. Z kolei placówki w Poznaniu, Kaliszu, Wodzisławiu, Grudziądzu, Łomży, Nysie, Bielsku-Białej, Radomiu i Żyrardowie przeszły gruntowny remodeling.

Zarówno nowo powstałe, jak i zmodernizowane salony stały się bardziej przestronne i komfortowe. Zdecydowano się na obniżenie mebli, by ekspozycja była łatwiej dostępna, a poszczególne grupy asortymentowe – lepiej widoczne. W wielu sklepach ekspozycje z najnowszymi rozwiązaniami usytuowano przy wejściu, aby klienci mogli łatwiej dotrzeć do często poszukiwanych produktów.

 – Sukcesywnie udoskonalamy nasze placówki, kierując się nie tylko najnowszymi trendami, ale przede wszystkim potrzebami konsumentów. Dbamy o to, by były one przyjazne, a cały proces zakupowy przebiegał możliwie sprawnie i komfortowo – mówi Jarosław Matuszewski, Menedżer ds. Marketingu w Sklepach w sieci. – Wiedząc jak ważne dla wielu klientów jest wsparcie profesjonalnego doradcy technologicznego, staramy się stworzyć taką aranżację przestrzeni, w której klienci będą mogli swobodnie porozmawiać z doradcą i obejrzeć wybrane produkty.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.243.226
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.