PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Szwedzka marka odzieżowa wróciła na Śląsk

Szwedzka marka odzieżowa wróciła na Śląsk
KappAhl w Libero
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 26 maj 2020 10:12

Marka KappAhl pojawiła się na planie katowickiego Libero.  Popularna szwedzka marka uruchomiła w centrum flagowy salon.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 26 maj 2020 10:12

 

W ostatnich dniach otwarto 550-metrowy salon marki KappAhl wraz z  linią ubranek i akcesoriów dla dzieci – Newbie. KappAhl na prośbę swoich klientów, po kilku latach nieobecności, powrócił na Śląsk, właśnie do Libero.

– Wybór Libero na lokalizację flagowego, stacjonarnego salonu marki KappAhl to dla nas duża satysfakcja i potwierdzenie potencjału Libero. Podobieństwo naszych wizji biznesowych, z uwzględnieniem rodziny jako głównego odbiorcy kompleksowej oferty, stanowi doskonałą podstawę do współpracy. Entuzjastyczne reakcje klientów z całego Śląska na zaproszenie do Libero tak świetnej marki, jak KappAhl pokazuje, że dobrze odczytujemy potrzeby i oczekiwania naszych gości – mówi Grzegorz Filipczyk, dyrektor Libero.

Sklep zlokalizowany jest na poziomie 0, niedaleko wejścia głównego. Jak zapewniają przedstawiciele KappAhl, salon w Libero to nowatorski koncept aranżacyjny, oferujący zupełnie nowy sposób prezentacji asortymentu.

– W Katowicach i miastach sąsiadujących mamy duże grono zaufanych klientów, którzy poprzez nasz sklep online, dopytywali o salon stacjonarny w stolicy śląska. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, zdecydowaliśmy o uruchomieniu sklepu w Libero Katowice. Wcześniej współpracowaliśmy z kilkoma centrami handlowymi na Śląsku i w Katowicach. Oferta Libero była jednak inna niż wcześniejsze - bardzo atrakcyjna i odpowiadająca naszym potrzebom i oczekiwaniom. Cieszymy się, że możemy zaprosić naszych klientów do nowego sklepu, w nowym, estetycznym, komfortowym i dobrze skomunikowanym centrum jakim jest Libero – mówi Agnieszka Żebrowska, Marketing & PR Manager marki KappAhl.

Marka na powitanie i otwarcie salonu w Libero przygotowała prezent - 30% zniżki na całą kolekcję damską, męską i dziecięcą. W ten sposób Libero poszerza i uatrakcyjnia ofertę modową zarówno dla młodych rodziców, jak i spodziewających się powiększenia rodziny. Libero konsekwentnie realizuje strategię, która określa je jako miejsce pełne pozytywnej, ciepłej energii dla każdego. Potwierdzają to także pozostałe działania podejmowane w trakcie zawieszenia ze względu na zagrożenie epidemiologiczne, jak i po ponownym otwarciu galerii handlowych.

W obecnej sytuacji, Libero szczególnie dba o zdrowie, bezpieczeństwo i komfort klientów. Zarządca wdrożył specjalny kodeks bezpiecznych zakupów i wprowadził dodatkowe środki ostrożności w profilaktyce przeciwko COVID-19. Wraz z nadejściem lata, Libero planuje dla swoich klientów wiele atrakcji i akcji specjalnych, na które już teraz zaprasza całe rodziny. Wszystkie eventy dostosowane będą do obecnej sytuacji i zgodne z zasadami bezpieczeństwa.

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.187.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!