Ta inwestycja zmienia mapę handlową Zakopanego


Turyści odwiedzający Zakopane i mieszkańcy miasta już wkrótce będą mogli skorzystać z bogatszej oferty handlowej, rozrywkowej i gastronomicznej. Wszystko to za sprawą Galerii Krupówki, która wystartuje w lipcu 2016 r.
Do tej pory deptak zdominowany był przez restauracje i sklepy sportowe. Ten krajobraz jednak się zmienia. Po otwarciu salonu Reserved i domu handlowego H&M, przyszedł czas na nową galerię handlową.
Poza zakupami modowymi, klienci Galerii Krupówki będą mogli spędzić czas z rodziną w strefie rozrywki. Restauracje z ogródkami, dzięki lokalizacji na na najwyższej kondygnacji obiektu, zaoferują gościom widok na Tatry. Wśród najemców gastronomicznych znalazła się znana marka - Sfinks, która zajmie ponad 1.100 mkw. powierzchni.
Galeria Krupówki jest już wynajęta w 75 proc. Jej otwarcie planowane jest na lipiec 2016 r. Za komercjalizację obiektu odpowiada PPI Group.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0