Ta marka przygotowała specjalny format sklepów na lato


Spółka CDRL specjalnie na czas letnich urlopów otwiera sezonowe salony, głównie w popularnych nadmorskich miejscowościach. Do końca ruszyły już wszystkie zaplanowane letnie sklepy Coccodrillo, w tym dwanaście nad morzem i trzy w innych turystycznych miejscowościach.
Nowe salony mają mieć sezonowy charakter i czynne będą tylko podczas letnich wakacji. Spółka CDRL, zdecydowała się na taką inicjatywę po raz pierwszy.
Sklepy letnie zlokalizowane są: w Ustroniu Morskim, Niechorzu, Łebie, Pobierowie, Dźwirzynie, Rowach, Ustce, Karwii, Krynicy Morskiej, Władysławowie, Jarosławcu i Dziwnowie. Dodatkowo salony Coccodrillo znaleźć można w Mikołajkach, Solinie oraz wielkopolskim Skorzęcinie.
Całoroczne salony marki Coccodrillo nad morzem zlokalizowane są w dużych i średnich miastach między innymi w Gdańsku, Koszalinie, Kołobrzegu, Świnoujściu oraz Darłowie.
- Liczymy, że nasza wakacyjna oferta spotka się z dużym zainteresowaniem wypoczywających nad Bałtykiem turystów. Przygotowaliśmy ją tak, by jak najlepiej sprostała ich potrzebom. Otwarcie nowych, sezonowych salonów ma dla nas dodatkowo wymiar promocyjny. Pokazanie się w tłumnie odwiedzanych latem miejscowościach postrzegamy bowiem jako sposób na pozyskanie sobie sympatii nowych klientów, którzy wcześniej mogli jeszcze nie mieć stałego kontaktu z Coccodrillo – powiedział prezes CDRL Marek Dworczak.
Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. Na koniec zeszłego roku sieć handlowa spółki liczyła 361 sklepów w krajach Unii Europejskiej i 86 placówek poza nią.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.