Miastotwórcze zobowiązania, działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, start oryginalnego projektu gastronomicznego i ponad 60 nowych otwarć sklepów - tak Apsys Polska odpowiada na potrzeby nowoczesnych miast i ich mieszkańców.
- Definicja celu strategicznego, zrównoważony rozwój miast, mocny debiut destynacji food hall i nowe marki w centrach handlowych – Apsys podsumowuje 2022 rok.
- Ważnym krokiem w realizacji celów Apsys stał się otwarty w minionym roku oryginalny koncept gastronomiczny przy Posnanii.
- Najważniejszym wyzwaniem jaki podjęła w 2022 roku Grupa Apsys, było zdefiniowanie celu strategicznego firmy.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (96%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze