Tak Polacy kupują odzież i obuwie podczas pandemii


Trzy czwarte Polaków w wieku 18-65 lat kupowało w ciągu ostatniego roku odzież online, a nieco ponad połowa - obuwie. Co trzeci badany zmniejszył w czasie pandemii wydatki na odzież, a co czwarty - na obuwie. Miejscem najczęściej kojarzonym spontanicznie z zakupem odzieży online jest Allegro, a z obuwiem - CCC – wynika z najnowszego badania ARC Rynek i Opinia. Respondenci, którzy nie kupują odzieży i obuwia online najczęściej jako przyczynę wskazują brak możliwości przymierzenia produktu.
Z badania ARC wynika, że Allegro było najczęściej spontanicznie wskazywanym miejscem zakupu odzieży online (30 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się Zalando (14 proc.) i H&M (9 proc.).
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.