PARTNERZY PORTALU


Tak sklepy radzą sobie na Facebooku

Tak sklepy radzą sobie na Facebooku
Sieci handlowe aktywnie działają portalach społecznościowych. Fot. Shutterstock
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Dodano: 24 cze 2021 17:30

Kaufland i Lidl - to sieci, które najlepiej radzą sobie na Facebooku - wynika z badania IBiMS. Najbardziej aktywna jest Biedronka. Jak wypadli inni?

Analizując dane jako najistotniejszy wskaźnik przyjęto sumę interakcji z użytkownikami FB w badanym okresie.

Spośród badanych sklepów liderami pod tym względem są Kaufland i Lidl (po 59 tys. interakcji). Na trzecim miejscu znajduje się Biedronka z dwukrotnie mniejszą liczbą zaangażowań (28 tys.). Tuż za nią z 25 tys. zaangażowaniami plasuje się Żabka (25 tys.). 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Wynik poniżej 2500 zaangażowań uzyskały Delikatesy Centrum (2.3 tys.), Auchan (2.1 tys.), Tesco Polska (1.9 tys.) oraz Makro Polska (1.9 tys.). Warto zauważyć że Tesco zebrało ponad 625 tys. polubień.

Najwięcej osób (11.6 mln) obserwuje profil Carrefour ( w ujęciu globalnym). Z profili dedykowanych rynkowi polskiemu największym dysponuje sieć Lidl – obserwuje go 1.25 mln osób. Najmniejsze profile mają Dino oraz Selgros – odpowiednio 90 i 88 tys. obserwujących.

Najaktywniejsze profile w badanym okresie to Biedronka i Kaufland – w ciągu badanego miesiąca sklepy opublikowały 118 i 117 postów.

WIĘCEJ NA PORTAL SPOZYWCZY.PL

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.191.36
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!